andtheylivedhappily.blogg.se

Idag

Kategori: Personligt

Idag ska jag försöka rensa lite i förrådet,om jag orkar,har lust.
Men det är ju så fint väder!
Ska också ta en cykeltur ner till centrum,kom ju på att jag sålde myggnätet med vagnen! Typiskt!
Och nu börjar det ju bli dags för myggnät,flugor,humlor och getingar har vaknat till liv!
Det får bli en sväng till Lindex också,se om de har några långkalsonger i Samuels strl,att ha under skalbyxorna på dagis de dagar det regnar,eller är lite kyligare.
Idag fick han ha på sig ett par lätt fodrade byxor,det är ju faktiskt ganska varmt idag!

Jaha,och så var det ju det där med födelsedagspresent till gossen.
En present är redan inhandlad. En ''Talking Ben''. (Bilden är lånad)
Samuel har sagt att han önskar sig en sådan,när vi såg den på leksaksaffären i Handen när vi var där senast.
Men sedan då?
Frågar honom vad han önskar sig. En gång svarade han. ''Jag vill ha en gul Hummer''. Ja,bilen alltså.
Försökte förklara att den är lite dyr,och att han måste ta körkort först! ;)

Kikat lite på sådana där Flexi Trax med Cars. Det är ju kul,bygga ihop en bana och så där.
Kläder är bra,men inte så kul att få kanske.
En Carslampa till taket? Carsmatta? Kanske inte heller så kul......?
Så himla svårt. Han har ju så mycket. Dags att börja rensa lagom till födelsedagen kanske,så att det får plats med lite nytt....

Nej,nu ska jag göra lite nytta,och ta den där cykelturen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: