andtheylivedhappily.blogg.se

Tisdag

Kategori: Personligt

Nu tycker vi att bebisen kan få komma ut! Jag vill ha min kropp och min ork tillbaka. Det ska även bli skönt att komma i alla favoritjeans igen. Och så längtar jag efter alla härliga vår och sommarpromenader runt Ringvägen. Ja,mest av allt längtar jag efter bebisen så klart! Är så spänd på vad är för en liten person i magen. Är han/hon lik Samuel?!

Idag har vi varit i Haninge en sväng,jag Övningskörde dit. David blev livrädd när det var så mycket lastbilar på motorvägen! Först Haninge centrum,nya överdragsbyxor (bästa!) från Stadium,och nya mjukisar,till Samuel. Sedan åkte vi till Biltema,där skulle pappan shoppa lite. Ja,Samuel shoppade där han med,en ny springcykel han velat ha länge. En grön med luftdäck och handbroms,som nästan ser ut som en motorcykel!
Sedan åkte vi och hälsade på hans gammelfarmor Gunilla och blev bjussade på kaffe och bulle. Hem till Nynäs igen,skruva ihop nya "motorcykeln ",pumpa upp däcken. Sedan var vi ute och körde. Supernöjd gosse!

Nu sitter lillkillen i badet här,och pappan är på motorcykelklubben i ett par timmar.

Ikväll vill jag se film. Kanske uppföljaren till Thor?!

Magbilden är från i Lördags,då vi gick in i vecka 39! Eller ja,jag tog den nog på Söndagen,vid närmare eftertanke.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: