andtheylivedhappily.blogg.se

Update

Kategori: Personligt

Nu har jag haft problem med bloggappen igen.
Vet inte varför den ska hålla på och strula med mig.
Det började när jag försökte lägga upp bilder från vår dag på leklandet i Tyresö.
Suck!!
Sedan så har jag jobbat,mycket,och inte suttit vid datorn något alls,därav den usla uppdateringen.
 
För ett par dagar sedan fyllde jag 27 år,närmare bestämt den 1:a augusti.
Mamma och lillebror Mathias var här för att fira mig,dagen till ära.
Jag hade köpt god prinsesstårta som vi fikade på,till och med Samuel mumsade i sig!

Två glada nyheter. Fast,jag vill nog bara berätta om den ena,just nu.. ;)
Jag kommer att få jobba kvar på Coop! Det var ju till att börja med bara ett sommarvikariat under Juli och Aug,men igår fick jag besked om att jag får bli kvar,om jag vill.
Så klart jag vill! Äntligen lite vind i mina segel!!
Nu känns det verkligen att det vänder,nu kan allt bara bli till det bättre!

Idag skulle pappa/morfar ha kommit på besök,men han avbokade,lite ledsamt,så vi var ute och lekte under förmiddagen.
Senare gick vi hem till Therese,fikade och lekte lite,sedan gick vi och hämtade Luna på dagis.
Barnen fick leka tillsammans i ett par timmar,innan det var dags att laga middag,och göra lite kväll..
Han gillar verkligen Luna,Samuel,han pratar ofta om henne och säger att han tycker om henne..

Nu har Samuel varit blöjfri nästan hela sommaren.
Jag är SÅ stolt över honom. Han är en stor kille nu,som han säger själv. Han är så förbaskat duktig,min lilla skrutt.
Inga olyckor på flera veckor nu!
Hoppas bara att det går lika bra när han börjar på dagis igen om knappt 2 veckor!

Igår var vi och badade på Nixta en stund under förmiddagen,vi cyklade bort för att plaska en stund.
Brr,superkallt,men det är bara att följa med i..

Jaha,imorgon är det dags för jobb igen,8-15,tufft att gå upp så pass tidigt,men,jag har ett jobb!
Jippi!
Känner mig tröttare än tröttast.
Så,godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: