andtheylivedhappily.blogg.se

Beställt.

Kategori: Personligt

Snubblade nyss över snyggaste mössan till bebis.
Precis en sådan som jag fantiserat om i huvudet!
En grå,med svart stjärna. (Passar till det mesta.)
Denna mössa är beställd från gangstar.se

Snart (hoppas jag),är våren och sommaren här. Samuel ska få en ny,snygg keps.
Märket heter New Era,och den är beställd från junkyard.se
Jag hittade även ett linne till mig själv i en luftig modell,sådant som jag gillar. Blir perfekt till sommaren!

Även idag är lillkillen på dagis. Inga problem alls att vinka av honom,han har varit hemma så ''länge'' nu,så han tyckte nog att det var skönt att få komma in i de vanliga rutinerna igen. Vilken dag som helst så kommer ju bebis också,då blir han ledig i två veckor,så lite dagistid är nog välbehövligt.

Jag där emot,tycker att tiden går SÅ långsamt just nu.
Dammsuger,dammar,tvättar,handlar.
Men sedan då?

Idag går jag nog ner till centrum en sväng för att fördriva lite tid,och för att hålla mig i rörelse.
Kom ut nu lilla bebis,så vi får det överstökat!



Nähe,om man skulle ta och snöra på sig skorna och traska iväg snart då..





Kommentarer


Kommentera inlägget här: