andtheylivedhappily.blogg.se

Ljusparty

Kategori: Personligt

Idag har vi varit en sväng till Haninge.
Vi började på McD,efter önskemål från Samuel. Sedan åkte vi och spanade in Lager157,ingen höjdare,väldigt tråkiga kläder,om jag får tycka till. Inte ens något snyggt basic..

Vidare till Kappahl,där Samuel fick nya jeans och en snygg grå bas-tshirt.

Sedan Biltema,för att inhandla nya större trampor till Samuels cykel. De som hörde till cykeln var så små,och så halkade fötterna av. Kan meddela att de nya var en fullträff,oj vad han cyklade,och fötterna halkade inte av en enda gång! Vilken lycka!

Därefter skjutsade D och Samuel bort mig till Sandra,som hade bjudit in mig på ljusparty (hon var värdinna för Partylite). Det fanns några goda dofter som jag ville testa,så jag beställde dem.

När detta var över gick jag ut för att möta upp Samuel och D,som varit ute och lekt med Nova.

Innan vi åkte hem gick vi upp till Janne och Maud,som bjussade på kaffe.

Nu sover gossen sött,jag tittar på Wallander,men blir nog inte uppe länge,jobb imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: