andtheylivedhappily.blogg.se

Tjejkväll

Kategori: Personligt

Söndag. Trodde att jag skulle vara ganska så bakfull,men känner mig faktiskt helt OK,mest bara trött. Kom i säng strax efter kl 02,och sedan vaknade Samuel kl 06. Snacka om att det kommer att bli skönt att gå och lägga sig ikväll!
Samuel är trött nu han med,somnade jättesnabbt i vagnen redan kvart över tolv!
Jag passar på att "vila" lite i soffan,dvs läsa lite i en bra bok,Vattenänglar. Riktigt spännande!
Samuel var tydligen väldigt orolig igår när han såg att jag inte var hemma när de kom tillbaka från motorcykelklubben.
Jag hade berättat att jag skulle gå och träffa några kompisar,och att jag inte skulle vara hemma när de var hemma,att jag skulle komma hem lite senare,och då komma och krypa ner bredvid honom i sängen.
Det blev kanske lite jobbigt för honom ändå,jag är ju liksom alltid hemma.
Han hade gråtit och varit ledsen. Men nu är allt bra igen,nog för att han varit lite gnällig och så idag,han sade tom "mamma,Same äj lite jessen föj att du inte vaj hemma igår". Skrutten. Idag har han sagt "mamma,äjska dej",säkert 4 ggr,och så har jag fått en puss efter varje gång. <3

Gårdagen var verkligen superlyckad! Vi var hemma hos fina Natalie och hade lite förfest,vi sjöng Lips,skrattade och pratade. Verkligen toppenkul! Dessutom spelade vi in en Harlem Shake. Pinsamt! Men det var verkligen roligt,oj vad jag skrattade! Tror att den ligger på youtube nu?!
Senare,någon gång kring kl 23(?),gick vi bort till Bedaröbaren för lite bensprattel.
Jag avvek dock först,igår,runt kl 01 kände jag mig helt slut. Gäspade och gäspade.
Så vi kramades Hejdå och sedan vinglade jag hemåt.

Ja,en riktigt rolig och lyckad kväll!
Tack återigen,till alla iblandade!
Jag hade toppenkul!

Det blev dessvärre inte så många bilder,och de flesta är sjukt suddiga..tråkigt nog.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: