andtheylivedhappily.blogg.se

Tisdag

Kategori: Personligt

Idag har jag inte hunnit blogga,har haft fullt upp!
Igår efter dagis gick Samuel och jag bort till Odins,för att hämta en överraskningspresent till honom.
En Woody! Gissa om han blev glad! Vilken lycka.
Sedan säger han "mamma,no kan vi gå hem och så kan du jaga mat,och så kan Same jeka med Goodi".
Fniss.

Full fart idag som sagt. Först tänkte jag ta premiärturen med cykeln,ner till jobbet,fasen vad den rullar fint! Men jag kunde inte stanna till vid Willys för att köpa lunch,för jag hade inget lås,svängde istället förbi Södertörns Lås,för att köpa just ett lås,till cykeln.
Sedan ner och öppna upp butiken.
Fasiken vad mycket kunder vi haft idag. Knappt en lugn stund!
Jaha,så nu passar det att komma? När vi stänger? ;)

Var på dagis strax innan kl 15,men vi dröjde kvar en stund där ute på gården. Det är ju så kul med vattenpölen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: