andtheylivedhappily.blogg.se

Tio minus

Kategori: Personligt

Det blev faktiskt en cykeltur till jobbet igår,det var trots allt bar asfalt. Känner mig lite förkyld idag,täppt,och saknar lite luktsinne,känner jag.
Idag e det Fredagsmyyyyyys! ;)
Ska fråga om Samuel vill följa med upp till ICA och köpa snask efter dagis,eller om jag ska gå utan honom nu på förmiddagen.

Idag ska jag bland annat tvätta,och susa ner till leksaksaffären och kika efter en påskpresent. Tänkte ta en snabbis förbi Lindex också,ska se vad de har för solglasögon till lillkillen,kanske någon tuff tröja också,eller likn.

Dags att skala ägg,Samuel äter två ägg varje morgon,fast utan gulan,den får jag peta bort!

Åh,kollade just termometern,-10,borde jag kanske strunta i att cykla idag?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: