andtheylivedhappily.blogg.se

Summering

Kategori: Personligt

Samuel fick ha på sig sin knallgröna nya galonutstyrsel från Didrikson idag. Den är fleecefodrad,så den passar perfekt när det är blött och lite slaskigt. I och med att det är fleece i den,så funkar den även när det är lite kallt ute. Ruggigt och blött.

Efter dagis gick vi och köpte snask,som vi gör varje Fredag.
Men som sagt,han äter inte mycket godis,han vill vara med och plocka på affären,sedan smakar han kanske bara någon bit till filmen på kvällen. Jag tror att,eftersom att det inte är ett förbud,så blir det inte lika spännande.
Mycket mat åt han idag också. Lika mycket som mig faktiskt,två stekta ägg,en portion pyttipanna,samt en hel del gräddfil. Ja,och så gurka.

Nu sussar han sött efter soffmys och Kalle & Chokladfabriken. (Johnny Depp är mitt ögongodis nr1.)

Ser verkligen fram emot partaj imorgon!
Får nog ta det lite,(lite),lugnt med alkoholen,jag som dricker så sällan blir väl full bara jag luktar på cidern. Fniss.

Samuel åker en sväng med pappa till motorcykelklubben på förmiddagen.
Jag passar på att färga håret och måla naglarna,så att jag ser lite extra piffig ut.

Nu ska jag se en komedi. Minns dock inte vad den heter.

Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: