andtheylivedhappily.blogg.se

Måndag igen

Kategori: Personligt

Igår blev det inget bloggande,tog en "day off". Förmiddagens väder igår var riktigt härligt,vi gick ut kring kl 10 och kom in först vid 12. Samuel ville cykla,så vi tog ut hans 3-hjuling. Mestadels ledde han dock sin cykel. Några vattenpölar hittade vi också,vilken lycka!

Sedan in,äta lunch,vila,mellis.
Därefter gick vi ut en stund till.

Han somnade fort igår kväll,men har varit vaken mååånga gånger inatt,varit ledsen och gråtit. Vet inte varför? Fick inget svar när jag frågade. Fick gå upp med honom,vagga i famnen,lade mig i sängen med honom,varpå han somnar ovanpå mig. Så där höll det på inatt. Han drömmer mycket mardrömmar också,liksom ropar efter mig..
I alla fall,strax innan sex imorse ville han gå upp.

Nu är han på dagis,jag har gjort ett par ärenden,men är nu hemma igen. Tanken är att jag ska söka några jobb. Och dammsuga,och dricka lite kaffe.
Tänkte att Samuel och jag skulle gå och köpa lite påskris, samt pynt,efter dagis,hoppas att han är med på noterna. Kändes som om han börjat bli lite förkyld imorse, täppt och snorig. Hoppas det ger med sig. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: