andtheylivedhappily.blogg.se

Ledig dag

Kategori: Personligt

Igår var vi lediga,Samuel och jag. Först var det lägenhetsbesiktning,som gick strålande. Sedan gick vi till Husläkarmottagningen där min moster jobbar. Där fick vi träffa en jättetrevlig läkare som skulle kika på Samuels öga. Samuel var jätteduktig och gjorde precis som doktorn sade! Även doktorn sade att det är en vagel,han skrev ut ögondroppar till Samuel,som vi sedan gick och hämtade ut på Apoteket.

Ny dag. Idag blir det dagis och jobb.
Ser att det är -7 grader ute,suck,då blir det väl ingen cykel till jobbet idag?
Snart Fredag..igen! Tiden går fort!
Älskar att vi går mot ljusare tider!

I sommar måste vi åka till Kolmården igen!
Samuel längtar redan. Det får bli en heldag..

I Måndags var jag ju på infomöte på Systembolaget,idag får jag reda på om jag är en av dem som går vidare.. Vi får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: