andtheylivedhappily.blogg.se

Hembesök

Kategori: Personligt

Just hemkommen. Har idag gjort hembesök,kompis Emmeline behövde en toppklippning. Älskar att jag har en bra sax! Guld värt!

Sedan tog jag en repa på stan. Ny mascara och rouge. Avskyr när mascaran börjar klumpa sig,dags att köpa ny mao.
Köpte en av favoriterna Isadora "Wig Wham". Gillar inte,inte(!),mjuka gummiborstar,denna har en "vanlig" borste,och fransarna blir lagom tjocka,räcker med ett lager..
Måste färga om utväxten på Lördag,behöver bleka innan,upptäckte jag. Typiskt!! Ja,så får det bli!
Vill ju se lite tjusig ut!

Gick på Systembolaget och handlade några cider också,till Lördagens festligheter.
Tycker det är så pinsamt(?).
Kanske för att jag är förälder?! Skulle dock aldrig komma på tanken att dricka med barn i närheten.. Nåväl,så är det i alla fall,men tur som det är så festar jag säääällan till det.
Att vara bakis,och sedan vara tvungen att gå upp kl 07 för att leka med sin son,det är inte supermotiverande. Men man måste!
Det är lite oklart om Samuel sover borta med pappa,eller inte..
Det visar sig.

Nu ska jag läsa lite mer skvaller och sedan gå bort till dagis.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: