andtheylivedhappily.blogg.se

Hardcore Superstar

Kategori: Personligt

Igår blev det alltså en resa in till storstaden. Lillasyster Gabbi fick följa med.
Vi missade dessvärre att träffa bandet (triiiist),men vi hann med soundcheck (Jocke Berg var sjukt snygg i stickad tröja och jeans),två låtar,och att ta några bilder (Gabbi).
Sedan åkte vi tillbaka in till city för att köpa något ätbart,blev en cheeseburgare på McD. Satt fint.
Funderade på vad vi skulle göra härnäst........åkte tillbaka ut till Gröna Lund,och satte oss på O'learys. Det fick bli en öl,och en cider,sedan var jag nöjd,och vi gick bort till Tyrol. Till slut började dem,förbandet,som jag inte vet namnet på. De var OK,och de spelade i säkert en timme,kändes dessvärre lite som en enda lång låt. Sångaren pratade skånska,så jag fattade inte ett ord av vad han sade i mellansnacket?!
I alla fall,strax efter nio klev äntligen Hardcore Superstar på,och det blev genast en helt annan stämning. Gåshud. Har nog insett att det där med konserter inte riktigt är min grej,det är varmt,trångt,folk knuffas,spiller ut öl och trampar en på tårna. TUR att jag inte tog mina snygga skor! I alla fall,musiken var fantastisk,älskar musiken. Gillar att de spelade en del gamla låtar också!
På plats fanns också snyggingen Nicke Borg,från Backyard Babies,som är ett annat favoritband!
Sedan blev det dags att åka hem.
Var helt galet trött.

När jag kom hem så fanns det en present till mig i vardagsrummet från Samuel (och mormor),jättefina tulpaner,och några söta,små,kycklingar! Gulle!!

Samuel var så stolt imorse när han skulle visa mig. Fina unge!!

Idag har vi varit ute en stund och lekt,nu vilar gossen..
Vi får se vad vi hittar på i eftermiddag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: