andtheylivedhappily.blogg.se

Gangstar

Kategori: Personligt

Hämtade en fortfarande snorig Samuel idag på dagis,nu har han börjat hosta lite också. Men fortfarande ingen feber,peppar peppar.
Det är en liten kille på Samuels avdelning som heter Eddie,och som är något yngre än Samuel. Den här lille Eddie brukar ofta komma och klättra på mig,och vill gärna sitta i mitt knä,när jag kommer för att hämta Samuel. Så söt. Idag kom hans mamma strax efter mig,Eddie som då sitter i mitt knä,går då bort till sin mamma,petar på henne och säger "Bort!". Haha.

När vi lyckats slita oss från dagis och kommer hem,så vägrar Samuel att gå in,han blir arg och vill absolut vara ute. Jag säger "ok,men bara en liten stund,jag vill inte att du ska bli mer förkyld och få feber". Efter en halvtimme ungefär,så följer han snällt med in. Tack för det.
Jag har suttit och frusit som fasen idag på jobbet,så det var inte direkt mysigt att vara ute sedan efter det!

Idag vann jag en auktion på Tradera,ett par jättefina gråa mjukisbyxor med svarta läderstjärnor på,från märket Gangstar!
Till Samuel alltså.
Blir snyggt till hans svarta Converse,en enkel t-Shirt och en keps,när värmen kommer!
Sugen på att buda på ett par mörkare Nova Star-jeans åt honom också!

Kommentarer

  • Tanja säger:

    Hej Denise.

    Jag hittade din blogg när jag sökte efter Åsa&Årstiderna.
    Läste att du jobbar där, måste vara ett superkul jobb!
    Letade efter er hemsida och hittade sen er på Facebook men där står det att Å&Å ska stänga, stämmer verkligen det?
    Så himla trist i så fall, är en av mina favvobutiker.

    Snygg tatuering btw.

    Mvh Tanja

    Svar: Hej Tanja!Ja,det stämmer!
    Vi har utförsäljning. Vi har Öppet nästa vecka också,sedan stänger vi,för gott!
    Ja,nu har jag inte jobbat här så länge. Men det har verkligen varit superkul!

    Tack för komplimangen! ;)

    Denise
    Denise

    2013-03-20 | 19:15:09

Kommentera inlägget här: