andtheylivedhappily.blogg.se

Final

Kategori: Personligt

Måndag igen. Skulle egentligen vara ledig idag,men Helena skulle vara hemma med sjuk Hugo under förmiddagen,så jag fick rycka in! Har fått möta ett gäng trevliga kunder idag. Minns speciellt en äldre dam som kom in för att fråga om jag visste vart butiken där man kunde köpa persienner låg,svarade att jag inte vet,att den troligtvis har flyttat. Hon hittade bara en tatuerare sade hon,och någon tatuering ville hon inte ha,inte idag. Vi skrattade lite. Jättetrevlig och lättsam dam. Hon köpte i alla fall servetter av mig.

Hämtade liten kille på dagis,hem och lämna vagnen och hämta cykelhjälmen. Trodde han ville ta en sväng på cykeln bakom mig,men han ville bara köra lite med sina cyklar. Först 3-hjulingen,sedan springcykeln. Efter en stund ville han ställa in dem och plaska lite i vattenpölar. Därefter tog vi en sväng till nya lekparken vid Willys.
Riktigt skönt med lite frisk luft och soool idag! Längtar massor efter våren!

Snart börjar finalen av Top Model Sverige!
Jag hade hoppats på att få se "tokiga" Malin i finalen. Jättesnygg tjej! Men de två som är kvar duger de också. ;)
Hoppas dock på att Shams står som segrare,hon "behöver" det kanske lite mer än Josefin?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: