andtheylivedhappily.blogg.se

Söndag kväll

Kategori: Personligt

Hej å hå. Det var lite att göra idag. Känns som om det aldrig blir färdigt. Men det är en stor lägenhet hon har bott i,mamma. En rymlig 4:a med 2 toaletter. Och ja,hon har hunnit samla på sig en jäkla massa prylar genom åren. Lagom till middagsdags fick jag lov att slita mig. Idag fick det bli Pasta med köttfärssås,det blir alltid lite över,perfekt att värma upp dagen efter.

Samuel badade för en liten stund sedan,nu ska vi bara sitta och mysa lite i soffan en stund innan det är dags för sängen.

Imorgon är det Måndag igen. Jobbar bara till tolv,sedan ska jag hem och pyssla lite (bland annat städa kylskåpet),innan jag går och hämtar liten kille på dagis..

Börjar så smått vänja mig vid den nya hårfärgen,känns rätt bra ändå. Det är i alla fall bra mycket glansigare än innan!
Köpte en hårolja idag,den ska absolut testas på mina kluvna hårtoppar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: