andtheylivedhappily.blogg.se

Smarr och pölar

Kategori: Personligt

Alltså,imorse.. Fy vad jag avskyr när det blåser och regnar samtidigt! Jag har ju ett sådant där billigt Lindexparaply som bara vänder sig ut-och-in.. Det är för övrigt lite trasigt,det gick sönder förra gången det var sådant här väder!
Fasen vad jag svor imorse på vägen till jobbet.

I alla fall,det finns gott om vattenpölar ute idag. Självklart stannade Samuel och jag ute en stund för att plaska lite.
Vilken lycka!

Nu har vi precis ätit,eller ja,Samuel kämpar fortfarande på med sin mat.
Idag var jag så himla sugen på sallad,så det är precis vad det fick bli!
Grillad Kyckling,penne pasta,majs,tomat,rödlök,fetaost,paprika,gurka,sallad,typ så. Samuel får en egen sallad med kyckling,pasta,gurka,majs och fetaost. Och till det hade vi en fantastiskt god dressing, Heinz Curry Mango. Känns fräscht!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: