andtheylivedhappily.blogg.se

Shopping och gaphals

Kategori: Personligt

Idag har vi shoppat,Samuel och jag. Har letat efter ett par ullsockar att ha i stövlarna,spec på morgnarna på dagis,när det är så kallt ute. Hittade några idag på Småplantor & Busfrön,samt en ny fuskpolo i fleece,och ett par jeans med stjärnor på bakfickorna (Villervalla),blir perfekt till våren/sommaren! Jättesnygga!

Innan vilan idag var Samuel helt omöjlig,vet inte varför,men han slog mig i ansiktet och började skrika,jag sade: "Jag lämnar rummet nu,jag blir arg och ledsen när du slår mig,kom till mig när du lugnat ner dig och vill säga förlåt". Sedan lämnade jag rummet. Han skrek ett tag,det vill jag lova,men efter en stund kom han till mig,sade förlåt,och sträckte upp armarna mot mig,och så kramades vi.
Hm,har försökt förklara det där för honom,att man inte får slåss. Men vet liksom inte riktigt hur jag ska göra när han får sådana där utbrott utan någon anledning..
Suck. Det går över. Det blir bättre. Eller hur!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: