andtheylivedhappily.blogg.se

Se upp i backen

Kategori: Personligt

Idag tog jag med pulkan när jag gick för att hämta Samuel på dagis.
Jag har ju lovat flera ggr att vi ska ut och åka pulka,men nästan varje gg har något kommit i vägen,plogbilen,slask eller storm,för att bara ta några exempel. Men idag hade vi turen på vår sida!
Vi gick direkt till pulkabacken vid Hacktorp (där jag bott en större del av min uppväxt),och det är en bra bit att gå dit,för en liten kille på 2,5 år. Men han var så tapper! Jättekul hade vi! Och fort gick det! Samuel skrattade som sjutton och verkade verkligen uppskatta "utflykten".
Vi åkte ner,klättrade upp,åkte igen..
Till slut var det dags att gå hem,då fick vi krypa upp den sista biten,eftersom att det var så halt under snön.

Hoppas nu att Samuel sover riktigt gott inatt!
Eftersom att vi lämnade vagnen på dagis idag,så hoppas jag även att dem inte hunnit sanda vägarna till imorgon,då jag tänkte att vi skulle ta pulkan dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: