andtheylivedhappily.blogg.se

Mormor flyttar

Kategori: Personligt

Idag blev Samuel ledsen när jag skulle lämna honom på dagis,han ville absolut följa med mig..
Men när jag sedan kom för att hämta honom,så var han lika glad som vanligt!

Inatt var han vaken mellan kl 00-01. Jag trodde absolut att han åter igen var på väg att bli sjuk. Men,inga spår av någon förkylning idag. Skönt!

Åkte idag med mamma en sväng bort till huset hon snart flyttar in i. Fick skotta lite,gången upp till dörren hade visst snöat igen under morgonen,men det var snabbt gjort.
Riktigt mysigt litet hus,kakelugn,en altan på framsidan,en liten veranda intill köket,en trädgård där hundarna kan springa och leka,ja,Samuel kommer givetvis också att få springa runt där och leka! Nära till stranden också! Tror vi kommer att besöka mormor ofta till våren och sommaren!
Men nu först väntar vi på att hon ska flytta in,så att vi kan få komma dit på middag någon kväll!
Bilder tog jag några stycken,men av någon anledning finns dem inte kvar i mobilen? Så himla typiskt!

Samuel badar,därefter ska vi ha Fredagsmys! Det har redan gått en vecka sedan sist!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: