andtheylivedhappily.blogg.se

Ljushuvud

Kategori: Personligt

Igår kväll påbörjade jag operation färga håret. Började med att ljusa upp utväxten,därefter hade jag tänkt kleta i min nya färg,som heter "Copenhagen",Köpenhamn. Men jag var alldeles för trött för det. Får ta nya tag ikväll.
Spännande,hoppas bara att det inte blir en alldeles för mörk blond nyans,men den ska ju vara ljust askblond så,ja,testar så får vi se!

Idag hade Samuel med sig sin stooora leksaksjeep till dagis,ja,det var han bara tvungen att ha,jag orkade inte bråka på honom,så jag lät honom ha den med sig,men tillade att det nog kommer att vara fler barn som vill "låna" och att han i värsta fall skulle lägga den under vagnen!

Imorgon är det Fredag igen,ännu en vecka har sprungit förbi!
Samuel får gå till dagis,jag ska hjälpa mamma vidare med flytten,till att börja med ska vi rensa ut både vindsförråd och källarförråd. Kl 15 hämtar jag Samuel,sedan får han väl följa med bort och "hjälpa till" lite. ;)
Hem,äta middagsmat.
Kanske får jag sedan gå bort till mamma en sväng till,sedan hem och ha Fredagsmys.
Vi får se hur mycket vi orkar med,men den sista Januari måste allt med flytt och städ vara färdigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: