andtheylivedhappily.blogg.se

Jag ska måla hela världen

Kategori: Personligt

Igår skuttade jag in på Kicks för att inhandla lite ny hårfärg. Det fick bli den jag spanade in sist jag var där. Någon slags mörkare askblond. Ska bli spännande att testa den!
Jag köpte även en foundationpensel,kan inte förstå hur jag kunnat använda mig av en svamp när jag lägger grunden,under en sådan lång tid. Detta är förmodligen ett utav de bästa köp jag gjort på ett tag,man slipper kladd,och slutresultatet blir SÅ mycket snyggare! Givetvis lättare att hålla rent också!

Snart kommer Helena,då får jag gå hem.
Tyvärr ligger butiken ute till försäljning nu,så det är bara att se sig om efter en annan sysselsättning.
Jag som trivs så bra!
Har redan sökt ett par nya jobb.
Senast idag,en tuff klädbutik i Handen.
Vi får se hur det går.
Men varför skulle de inte vilja ha mig?! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: