andtheylivedhappily.blogg.se

Handen och Kina

Kategori: Personligt

Har inte hunnit blogga,så här kommer en resumé för Fred och Lörd.

I Fredags var jag jag ledig, då blev det en liten sväng till Handen, fann tex en ny vinterjacka, jag har ju slitit ut mina nu i ett par år, så det var välbehövligt. På REA var den dessutom, gillar Stadium. Samuel tog en tupplur i vagnen, perfekt, då kunde jag strosa runt i centrum i lugn och ro. Köpte även en till t-shirt på Gina Tricot, en vanlig grå, köpte en svart sist, och den älskar jag, snyggt löst sittande, perfekt både till stuprören och boyfriendjeansen. Riktigt fint fall. Det blev några nya underkläder med, mycket välbehövligt. Den ena är fantastiskt skön, passar riktigt bra under en t-shirt, och det bästa av allt, den kostade bara 99 kr på New Yorker! Jag har jättesvårt att hitta bh:ar jag gillar, och som passar bra, men den här var perfekt.

Idag har Adam och Gisela varit här en stund på fikadejt, alltid lika trevligt!
Efter att de åkt hem, gick vi till Kinarestaurangen på en bit mat. Så där, ganska smaklöst faktiskt.
Samuel visade upp sig från en av sina sämre sidor, men jag förstår honom, får man vänta i ca 50 min på sin mat, då ledsnar man.
Sedan en snabbis in på Willys, fattades lite smör och ost i kylskåpet.

Nu har vi Lördagsmys, snask, bubbelvatten och Toy Story 2, Samuels val.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: