andtheylivedhappily.blogg.se

Fortsättning följer

Kategori: Personligt

Denna Söndagen har gått snabbt,gick bort till mamma imorse för att hjälpa henne lite mer med flytten. Jag kastade in handduken igår kring kl 18,var då helt slut. Idag var jag först på plats kl 09:30 och var sedan där till kl 15. Hade lovat Samuel lite pulkaåkning och ville hinna ut en stund i det fina vädret,därför gick jag hem tidigt. Idag åkte Samuel pulka själv,för första gången,annars har han velat sitta i mitt knä. Oj vad han tyckte att det var kul att susa ner för backen,med mig springandes efter..

Nya tag imorgon,känner mig helt slut i kroppen.
Ska jobba 10-12,sedan tänkte jag gå bort och greja vidare. Kanske skulle jag ge mig på ena förrådet,lär finnas en del skräp där!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: