andtheylivedhappily.blogg.se

Förnyelse

Kategori: Personligt

Var ner en sväng till butiken idag. Ganska lungt idag med.
Innan jag gick hem tog jag en sväng förbi Kicks. Mitt plattångsjox är slut,så jag behövde en ny.
Blev rekommenderad Loreal EverSleek,som sprayas på innan användning av plattång. Var egentligen ute efter en crème,men nackdelen då,är att håret lätt kan se lite flottigt ut efter ett par dagar,så vida man inte tvättar håret varje dag,och det gör ju inte jag.. För min del räcker det med var 3-4 dag,ibland blir det lite torrshampo dagen innan tvätt,räcker för mig.
Jaha,imorgon ska jag testa sprayen,så får vi se vad betyget blir!

Passade också på att testa Escadas nya sommardoft,den ska bland annat dofta körsbär (som jag har en liten förkärlek till).
Åh,sitter här hemma nu och sniffar på min handled,den är fantastiskt god! Vill ha! Passar verkligen mig,söt,frisk. En riktig vår- och sommarparfym!

Fastnade en stund vid hyllan för hårfärger,och såg direkt en färg jag nästan måste testa. Är lite less på mitt blekta,det ser helt ok ut i längderna,men så fort jag ska bleka utväxten,så slår det över lite i gult,trots silverinpackning.
I alla fall,färgen jag gillade var en lite mörkare blond nyans,med lite ask i (går alltså åt det kallare blonda).
Ja,vi får se vad min budget för denna månad säger,men ärligt talat,så är det nog dags för en förändring..

Nu är mitt kaffe klart.
Ska ta en kopp,och läsa några sidor ur en bok jag nyss köpte,som är helt ok.
Men efter att jag läst ut den,(vilket jag snart gjort),så får det bli en deckare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: