andtheylivedhappily.blogg.se

En Fredag

Kategori: Personligt

I förmiddags var Robin (fastighetsskötaren) här. Alla mina element,utom ett,är kalla. Även handdukstorkens ena halva är iskall. Burr! Inget vidare att vara frusen om kvällarna,speciellt inte om tassarna!
I alla fall,Robin kunde inte riktigt få bukt med problemet,så han skickar hit någon annan i nästa vecka!

Sedan gick jag bort till mamma,för att hjälpa till mer med flytten,mycket som ska rensas,kastas. Vi hann inte ens börja ta tag i förråden idag..
Började städa toaletter,samt Mathias och Gabbis rum.
Jag går förmodligen bort dit en sväng på Söndag med,så att det blir färdigt någon gång!

Klockan tre hämtade jag Samuel på dagis,då gick vi direkt till ICA för inhandling av Fredagsmys (godis).
Köpte även två lila glaskrukor (till orkidé),som jag spanat in sedan tidigare! Superfina!

Nu badar Samuel,idag fick han en badbomb,denna gång kom det en liten noshörning ut ur bomben,och vattnet är alldeles grönt. Förra gången blev vattnet blått,och så fick han en isbjörn!

Snart dags för Fredagsmys,så nu blir det shamponering!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: