andtheylivedhappily.blogg.se

Typiskt mig

Kategori: Personligt

Sitter nu och väntar på min mamma,som är inne på Willys och handlar,ibland är hon världens segaste,och jag avskyr att vänta.

Nu kom hon,äntligen!

Har lite dåligt samvete nu,för Samuel.
Usch,jag är en dålig,dålig människa,jag kunde inte hålla mig borta ifrån snuset. Jag har verkligen ingen karaktär!
I alla fall, glömde köpa snus igår,så jag fick inte min morgonsnus imorse. Blir då lite sur och tvär,inte så att jag skäller och blir galen,bara lite extra irriterad. Jag får ju skämmas. Samuel verkade inte märka något,han var precis som vanligt. Idag fick jag 30 pussar och 3 kramar innan vi vinkade Hejdå på dagis. <3
Men jag har som sagt dåligt samvete,helt mitt eget fel. Jag kanske får köpa med mig något från leksaksaffären sedan, som jag vet att han gillar..?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: