andtheylivedhappily.blogg.se

Slut i lager

Kategori: Personligt

Idag var Samuel faktiskt på bra humör när han vaknade,jätteskönt! Jag hade redan varit uppe och tänt upp lite i lägenheten (skyndar på uppvaknandet)!

Även lämning på dagis gick fint,de skulle ha lite gympa i leksalen,verkar kul! Samuel fick äran att bära in skivan dit,viktigt uppdrag ;) Jätteexalterad var han. Bra att de får röra lite på sig tycker jag!

På jobbet nu,ska trycka upp lite påsar,fylla på lite i butiken.
Mamma kommer kanske förbi på en snabbkopp och lite skvaller,om hon hinner.
Köpte Loka igår,ny smak,Mango/Päron,riktigt smaskigt!
Har också testat Ramlösa Kiwi,även den jättegod!

Kikar på ny vagn till Samuel,har lagt ut Classic på Blocket,idag har jag fått mejl från potentiell köpare,lite vemodigt.
I alla fall,det lutar åt en Crescent Compact. Har kikat på nätet,den svart/gråa är slut överallt! Ringde precis den lokala leksaksaffären. En kvar!!! Klart jag lade undan den! Denna vagn funkar upp till fyra år,säkert lite längre. Den är riktigt rymlig,plus att jag kan köpa till en ståbräda om jag vill.
Ja,en sådan vagn får det bli!

Nu ska jag jobba vidare.
Det blev ett snabbinlägg,så jag reserverar mig för eventuella stavfel ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: