andtheylivedhappily.blogg.se

Sjukstuga igen.

Kategori: Personligt

Inte mycket att säga idag. Hemma med sjuk Samuel. Igår natt blev han hes. Inatt blev han ännu hesare och fick hög feber. Imorse var han om möjligt ännu hesare,torrhostar och har fått hostmedicin,samt Alvedon mot febern. Klen och stackars idag mao. Trots att han är lite tungandad så skojar han och leker som vanligt,men tror att energin börjat sina nu,han sitter hos mig i soffan och tittar på Toy Story 2. Hoppas att jag kan peta i honom lite lunch kring tolv,har pasta och fetaost. Inte så gott med allt för "tung" mat när man har ont i halsen och är febrig. Saft dricker han också,en hel del. Bra med mycket vätska.
Själv mår jag lite bättre. Drack min första kopp kaffe imorse på typ 3 dagar. Smakade nästan som vanligt. Kunde äta en smörgås också utan att må illa,känns bättre i magen. Hade kanske råkat ut för någon dum bakterie?!

Nu ska jag återgå till filmen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: