andtheylivedhappily.blogg.se

Rough night

Kategori: Personligt

Samuel har sovit oroligt inatt och klagade över "ont" i armar och ben. Tänker direkt på växtvärk. Försökte prata med honom berätta att det kommer att gå över.
Till slut hamnade vi på soffan Samuel och jag,så idag värker det som tusan i ryggen.
Att sova där själv,det funkar.
Men tänk dig att sova med ett litet barn,som breder ut sig,och vill ligga nära,nära. (Helst på min näsa?!)
Hjälp,ingen luft! Fniss.
Ja,jag vaknade några gånger av att jag var påväg ner på golvet,men Samuel somnade i alla fall där i soffan. Sedan vaknade vi imorse till Britney Spears - Criminal (som Samuel har varit med och valt till alarmsignal). Lagom pigga. "Nu är det dags att dansa mamma". Jippi! ;)

Här är en bild på min lunch idag,som jag strax ska intaga. Det har börjat kurra i magen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: