andtheylivedhappily.blogg.se

Pimpat

Kategori: Personligt

Beslutsångest..
Har hittat kanonsnygga skor, det är speciellt tre utav dem som jag gillar lite extra mycket, men vet inte vilka av dem jag tycker bäst om?
Jeansen (mörkblå)  har jag, mobilväskan har jag. Tunikan har jag inte,det var egentligen tänkt att det skulle vara en längre,svart collegetröja till denna outfit,för det har jag hemma. Jag har visseligen även en tunn,lite oversized t-shirt hemma,som också skulle funka. Ja,jag gillar svart,det kan aldrig bli fel. Lägger hellre till tex en klocka,som en liten färgklick,tex min stora lila klocka.

Jag kan tänka mig att stövlarna och kilklacken med nitar är mest användbara av dessa tre (båda kommer från Din Sko),men jag kan inte låta bli att kära ner mig lite i skon längst till höger. SÅ snygga,men med tanke på glittret de är pimpade med,så kanske de bara passar till fest,eller skulle jag våga trippa runt i dem annars också? Funkar dem till jeans och skinnjacka,eller blir det lite too much då? Det är frågan...
Brandos har för övrigt 20% rabatt på ett helt köp just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: