andtheylivedhappily.blogg.se

Nu är jag less

Kategori: Personligt

Ingen bra dag idag. Samuel har vaknat två ggr inatt (inte sjuk),en gång ville han absolut ha sin monstertruck,jag sade att han fick lova mig att sova lite till då,han somnade om snabbt,nästa gång ville han ha nässpray,jo,han var lite täppt,gav honom det,kände att jag var panikkissnödig,men fick snällt vänta tills Samuel somnat om. Puh. Och när sedan väckarklockan ringde,så vaknade jag och kände mig sjuk,förkyld. Helena på jobbet nös och hade sig igår. Jippi! Inte nu igen... Vid frukosten började jag känna mig yrslig och illamående. Är fortfarande så där trött som jag "alltid" är. Längtar efter vår! Förstår inte varför jag mår så illa hela tiden. Är INTE gravid,det vet jag. Men vad beror det på då? Inte ens godissugen idag (då är det illa) men måste få i mig något annat ätbart..Yoggi!

Ska försöka baka lite i eftermiddag.
Kanske vill Samuel hjälpa till att vispa,vi får se!

Trevlig Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: