andtheylivedhappily.blogg.se

Noll energi

Kategori: Personligt

Det blev lite bak igår trots allt,men så här i efterhand kunde jag lika gärna ha avvaktat lite,var egentligen inte ens sugen på att smaka. Visst,kakan (underbara morotskakan med limeglasyr) var god,jag lyckades bra med den,men nej,mår man illa så är det inte mycket som smakar bra.

Tyckte jag mådde lite bättre imorse när jag vaknade,men så snart jag ställde mig upp så sköljde illamåendet över mig,och jag fick ont i magen.
Ingen frukost. Lämnade Samuel på dagis (kom lite sent,inte stressa). Han har det bra mycket roligare där,än hemma med en orkeslös mamma. Ska passa på att vila lite,och ta en sväng till affären och handla lite mat till ikväll. Kyckling och ris?
Är egentligen "sugen" på kycklingsallad,men tänk om jag inte har någon matlust ikväll heller,då skulle det kännas väldigt trist..

Ska försöka få i mig en smoothie nu i alla fall (varken kaffe eller snus känns lockande), om jag nu bara kan få upp den förbaskade korken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: