andtheylivedhappily.blogg.se

Lite allt möjligt

Kategori: Personligt

Söndagar är ju oftast tråkiga och innehållslösa. Denna Söndag är inget undantag. Det finns verkligen inget roligt alls att göra idag.
Men efter att Samuel har vilat,så tror jag nog att vi får ta en sväng till pulkabacken,så att han får göra av med lite energi,och ha lite kul.
Tvätta ska vi göra ikväll med,alla pyjamasar ligger visst i tvätten,så det är ett måste.

Förresten,när vi var på IKEA nu sist,så spottade jag både Thomas DiLeva samt Malena Ernman. DiLeva var klädd i jeans och någon slags färgglad jacka(?),Ernman såg riktigt bra ut i verkligheten och hade sällskap av en långhårig man!

Imorgon är jag ledig,har massor att göra hemma,men så ringde jag mamma,få visar det sig att hon fick ryggskott igår,så jag erbjöd mig att komma bort och hjälpa henne med lite saker i nya huset. Så får det bli,man försöker ju hjälpa till så gott det går!

Dags att byta på Samuel,sedan blir det vila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: