andtheylivedhappily.blogg.se

Funkar?

Kategori: Personligt

Första gången på mycket länge som jag bloggar via datorn.
Oftast blir det ''snabbinlägg'' från iphone.

Samuel vilar i sin vagn,jag passar på att sätta mig ned och ''vila'' lite jag med
en stund,dvs läsa bloggar jag följer,och allmänt kika runt lite,hamnar oftast på
nelly.com,h&m,gina tricot eller någon annan klädkedjas webshop.
Nu har jag i alla fall spanat in ett par härliga byxor. Egentligen är det väl ett par ''mjukisar'',
men med tanke på att dem har dragkedjor på sidorna,och en tuff tvätt,så skulle jag
nog även våga bära dem utomhus framåt sommaren (annars BIG NO NO när det gäller just
mjukisar)!
Jag gillar att klä mig bekvämt och lite ledigt,men har nog egentligen ingen speciell stil.
Där emot vill jag att kläderna ska matchas snyggt.
Dessa byxor skulle jag matcha med ett enkelt svart linne från Gina Tricot,mina svarta Converse,
samt ett par pilotsolglasögon,och så förslagsvis en hög hästsvans.
Ja,jag tror att det kan bli bra. Inte för mycket,bara lagom.

Samtliga bilder lånade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: