andtheylivedhappily.blogg.se

Fredagsmyyyyys

Kategori: Personligt

Idag e det Fredagsmyyyyyys!
Samuel lyser upp som en sol när jag börjar sjunga den sången. Han vet ju att,efter dagis,så går vi direkt och köper en massa snask till kvällen..

Solen skiner idag. Känns som att man får en massa extra energi!

Är i Handen en sväng.
De flesta av mina favoritjeans är numera för stora. Innan jag fick Samuel var jag en strl 27,men nu är jag en 25:a. Två storlekar ner alltså. Hur nu det gick till!?
I alla fall. Nu har jag köpt ett par skittighta jeans. Ett nytt baslinne,en svart favorittröja (modell längre) samt ett par vintersneakers,på REA!
Nu känner jag mig nöjd.
Ska bara göra ett till stop innan jag åker hem. Kolla bh. Köpte ju en sådan förbannat skön,och billig,bh på New Yorker sist (balconette). Borde kanske köpa en till?! Att ha när den andra är i tvätten.

Tar nu en kaffepaus på McD innan det är dags för ett sista ryck. Sedan hem och rasta dammsugaren innan jag hämtar Samuel.

Tjingeling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: