andtheylivedhappily.blogg.se

Favoriter

Kategori: Personligt

Försöker lägga in ett klipp från youtube,men det går inget vidare.
I alla fall. Givetvis följer jag Melodifestivalen även detta år.
Har lyssnat till många riktigt bra låtar.
I Lördags var det flera av bidragen jag gillade,men en av låtarna som fastnade
lite extra var Ralf Gyllenhammars - ''Bed on fire''.
Den blir bara bättre och bättre ju mer jag lyssnar på den.
Jag har aldrig gillat hans band, Mustach, men denna låt, den gillar jag..
Hur kan man inte minnas raderna ''Ashes to ashes, Dust to dust''. Ja,den sätter sig.
En annan låt jag gillade mycket,var tex Robin Stjernbergs - ''You'', jag hoppas verkligen att
han kommer långt med den, håller tummar och tår. Gillar verkligen refrängen.
Så kom igen,vi röstar väl på Robin i Andra Chansen?!

Ulrik Munter var lite av en besvikelse. Visst,han gick vidare,men ärligt talat,hans bidrag ''Soldiers''
från förra årets tävling var snäppet vassare!

Men,Army of Lovers, kom igen? Det var verkligen inget bra. Kan tänka mig att den
kommer att spelas på klubbar, men i Melodifestivalen anser i alla fall jag att
den verkligen är en flopp. Framträdandet kändes verkligen pinsamt.

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: