andtheylivedhappily.blogg.se

Bråkstake?

Kategori: Personligt

Puh. Nu är vi hemma. Jag fick faktiskt skämmas lite över Samuel idag,för första gången,när vi var på Willys.
Först krockade han in i en annan liten pojkes korg,med sin korg (sådan på hjul). När jag sade åt Samuel så smockade han till pojkens korg med handen. Ja,det var ju inte så farligt. Men sedan när vi kommer till kassan för att betala,får Samuel sitta i vagnen,blir då arg,och just då går den andra pojken förbi Samuel. Samuel slår då till den pojken på axeln,inte hårt,men ändå. Mamman tittar surt på mig. Får så klart be om ursäkt. Men förstår inte varför Samuel börjat slåss?! Här hemma slåss vi i alla fall inte. Men vet ju inte vad han får se,och vara med om på dagis. Barn är ju barn,trots allt. Pratade lite med Samuel när vi kom ut från affären,att jag blir besviken på honom när han gör så,och varför. Vet inte hur mycket han förstår,men jag gör mitt bästa!

Har inhandlat Echinagard,hoppas nu på att min förkylning inte hinner bryta ut. Men detta brukar funka varje gång!
Får panik om jag inte har dessa tabletter hemma,och inte hinner handla innan det är försent.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: