andtheylivedhappily.blogg.se

Blödig

Kategori: Personligt

Det var nu ett bra tag sedan det var tufft att lämna Samuel på dagis.
Idag grät han och ropade efter mig när jag gick,då stack det riktigt till i hjärtat. (Bit ihop!)
Känner mig så dum just i det ögonblicket,när jag bara går,och lämnar honom gråtande hos fröken. Men jag har fått tydliga instruktioner,efter att vi sagt Hejdå,kramats och pussats,då är det dags för mig att gå,inte dröja kvar om han blir ledsen. Men det är lika tufft varje gång det blir så här.
Hursomhelst så vet jag att det går över strax efter att jag gått,annars skulle de ha ringt.

Jobbar. Men vart är kunderna?
Jag fick gå hit i snigelfart imorse,det är så satans halt ute! Och inte har dem sandat. Jag räknade gångerna jag halkade till tre gånger,tack och lov lyckades jag hålla balansen.

Sitter här och försöker tänka ut middagsmat för veckan. Något jag är sugen på,det är fläskfilégryta,(längesedan!). Och kyckling med fetaost och cous cous. Men idag blir det nog inget avancerat. Planeringsdag på dagis på Fredag,vad ska vi då hitta på? Kyrkis kanske?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: