andtheylivedhappily.blogg.se

Äntligen

Kategori: Personligt

Äntligen Fredag igen.
Jag har varit ledig idag,som jag nu för tiden brukar vara på Fredagar.
Med tanke på att Åsa & Årstiderna troligtvis bommar igen snart,så har jag sökt några jobb. Hoppas på det bästa. Har även tänkt ta tåget till Handen för att lämna in några spontanansökningar inom kort.

I förmiddags var mamma och jag på stan en sväng,provade lite skor,men det fanns inga som kändes helt hundra.
Doftade på några parfymer. Mamma gillade också Escadas senaste,"Cherry in the air"(?).
Hem,dricka lite kaffe,läsa lite skvaller. Städa.

Hämtade en glad kille på dagis idag,de satt ute och åt mellis när jag kom,kallt(?).
Sedan gick vi raka vägen till ICA för att köpa snask.
Kycklingsallad till middag,men Samuel ville inget ha,åt bara lite pasta och fetaost.
Knappt något godis heller (gör ju verkligen inget).
Sedan ville han gå och lägga sig och somnade tidigt.

Nu ska jag se Breaking Dawn pt2.
Yes yes yes!
Hoppas den är bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: