andtheylivedhappily.blogg.se

Uh-oh!

Kategori: Personligt

..Nu höll jag nästan på att missa min tvättid!
''Bara'' 15 min sen,phew.
Samuel har alltid den största tvätthögen!

Har spanat in en snygg matta,som jag tänkt köpa i slutet på denna månad.
Klickade in mig på Jotex.se för att titta på den igen,men,BORTA!
Fasen också,helt slut!!
Säkert för att det var ett sådant jäkla bra pris på den.
Ååååhh. Jag som ville ha 1 till hallen och 1 till köket.
Jättefin,lång,grå matta med vita stjärnor på!

De jag hittar,i samma stil,är svindyra.
Titta bara på den fina mattan från designonline.se, 919 kr/st!

Vad är väl en bal på slottet..

Gardinen från Ellos.se måste jag i alla fall hinna klicka hem innan de tar slut,för den SKA jag ha i köket!
Så det så!
Kuddfodralet med text,från hm.com gillar jag också,men tror inte att det skulle passa i min lila soffa..



Samtliga bilder lånade från ellos.se,designonline,se,hm.com.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: