andtheylivedhappily.blogg.se

Jordgubbsglass och trotsålder

Kategori: Personligt

Idag är Samuel inte alls rolig att ha och göra med. Just nu är dock undantaget,han ville se film,satte igång Pippi på de 7 haven,så nu sitter han tyst och tittar.. Lugnet efter stormen!

Han ville absolut inte följa med mig hem,efter dagis,så jag fick mer eller mindre bära honom därifrån. Gick upp till ICA för att handla såpbubblor = glad igen.
Gick till förrådet för att hämta hink och spade.
Väl i sandlådan så börjar han kasta sand omkring sig,och flera ggr rakt mot mig,ber honom sluta och talar om varför. Kort därefter kastar han en stor spade med sand,rakt upp i luften,ovanför mig. Jag blir full med sand både utanpå och innanför mina kläder. Not so happy..

Idag köpte jag två nya Lokasmaker på Willys. Strawberry Ice Cream blev genast en ny favorit!! Supergod!
Den andra har jag inte testat ännu..

Hämtade ut skorna jag vann på Tradera i förra veckan. Nöjd!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: