andtheylivedhappily.blogg.se

inredning

Kategori: Inredning

Just nu har jag ett vitt,4-kantigt soffbord,ett jättefint bord som jag fick i present av min pappa för ett par år sedan.
Men med tanke på att vi nyss köpte ny soffa,så passar inte det riktigt in,då soffan är svängd på ett lite annorlunda vis.
Svårt att placera ett 4-kantigt bord till denna soffa,går ständigt in i bordets kanter och får blåmärken på benen.
Suck!
Är på spaning efter ett runt bord och hittade ett jag verkligen gillar på IKEA's hemsida.
Det svartbruna här nedan. Perfekt storlek och fin färg som skulle passa till min lila soffa!
Har kikat efter lite snygga gardiner också,både till köket och till vardagsrummet.
De grå från Jotex matchar mina gråa soffkuddar och är snyggt ihop med lila,de plommonlila omtagen tar upp det lila från soffan.
Den lila roll-up gardinen blir fin i köket,med bra ljusinslläpp!
Insnöad på lila?! ;)
Måste beställa!
 

Bilder lånade från IKEA samt Jotex.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: