andtheylivedhappily.blogg.se

goskille

Kategori: Personligt

Imorse var Samuel gosigare än vanligt,och ville ligga kvar i sängen med mig och mysa lite extra länge..
Det gör jag så gärna,enda kruxet är att vi då halkar efter lite i ''planeringen''.
Samuel var pigg och glad ända tills det var dags att gå till dagis,men eftersom att vi låg kvar i sängen så länge på morgonen,så var vi redan sena,och när jag skulle sätta ner honom i vagnen så började han skrika och blev stel som en pinne,så himla tråkigt att bli osams innan dagis..
Oftast så får han gå själv brevid vagnen till dagis,men då bör vi ha gott om tid,vilket vi inte hade denna morgon..
Själva lämningen gick OK,även om han blev lite ledsen när jag gick. Dagisfröken Monica tog upp honom i famnen och jag hörde hur han blev gladare när jag gått en bit,jag vet ju att det går över och att han oftast inte vill gå hem när jag väl kommer för att hämta honom!

Idag regnar det som fasen,till Samuels stora lycka. Han älskar ju vattenpölar!
Dock så tycker inte jag att det är lika roligt. Det är verkligen dags för mig att köpa en ordentlig regnjacka,så att jag kan vara ute lite längre med honom,för hur kul är det att behöva vara inne så fort det regnar.
Paraply är ingen idé när det blåser och regnar samtidigt,de går bara sönder,och man kan inte ''leka'' på samma sätt. Så,en regnjacka och ett par regnbyxor önskar jag mig!

Samuel har en ny favoritlåt,förutom Gagnam Style och Rockin the ride,nämligen Lady GaGa's ''Telephone''.
Följande har Samuel sagt: ''Same äjskaj mammas och Jejdi GaGas tuttaj!''
Fniss!!
Helst vill han att jag också ska dansa i bara bh när vi tittar på denna musikvideo! Haha!!
Han är bra rolig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: