andtheylivedhappily.blogg.se

Gnällspik

Kategori: Personligt

Va,snö?!? Nej,nu får det väl ändå vara nog! Det drog ner humöret en aning. Något annat som dragit ner humöret idag,är att Samuel varit på krigsstigen. Ingenting duger. Men så vaknade han också x antal ggr inatt,av mardrömmar.. Tänkte,vi går ut,då brukar han alltid bli på bättre humör. Men inte idag. Inget var OK,det skulle skrikas och gnällas för minsta lilla. Kl 12 gick vi in för att äta lunch,eller ja,jag gick in,med Samuel skrikandes under armen. Puh. Fick muta honom med en film,för att få i honom lite mat.
Sedan direkt ner i vagnen,där han somnade relativt fort. Tio minuter har nu gått sedan han somnade,och jag passar på att andas ut. Pust.
Han ska få vila i dryga timmen idag,hoppas på att han är lite gladare i eftermiddag..

Igår var vi i alla fall hemma hos fina Natalie (Mimmi var också där).
Vi fikade,och så fick Samuel "leka" lite med Leo. Samuel var dock mest intresserad av deras katt,Muffin. Han var så försiktig,Samuel. Satte sig på huk och lockade på Muffin. Han tyckte också att Leos lillasyster Wilja var väldigt söt,han pratade med henne,hämtade leksaker och ville klappa på henne.. Sötnos!
Jag tror att Samuel trivdes ganska bra där,för när det var dags att cykla hemåt,så blev han så galet arg på mig,och ville att jag skulle cykla hem själv,och lämna honom där!

I alla fall,Natalie,Mimmi och jag pratade lite om att ha någon mer tjejkväll/middag inom kort. Det ser jag fram emot!

En annan sak jag är lite glad över,är att Samuel börjat sova med gosedjur. Förut ville han bara sova med hårda leksaker,helst en motorcykel. Men nu går det bra med mjukisar. Hurra!
Han har sina favoriter Delfinen, Sälen och Pingvinen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: