andtheylivedhappily.blogg.se

en morfar på besök

Kategori: Personligt

Jag har inte fått bloggappen till att fungera de senaste dagarna. Sorry!
Och att hinna sätta sig i lugn och ro framför datorn med Samuel hemma,det finns inte..

Igår på förmiddagen cyklade Samuel och jag ner till hamnen för att mata änderna,men som vanligt var det mest måsar som kom och knyckte allt bröd.
Sedan cyklade vi hemåt för att möta upp pappa/morfar som kom på besök.
Han fick en försenad födelsedagspresent av mig och Samuel,finwhiskey (Laphroaig),samt hårvax från Björn Axén.
Han var nöjd!
Samuel fick en påskpresent av sin morfar,mjukisbyxor och hoodie med Blixten McQueen på,Samuel också nöjd!

Vi fikade och åt lunch,och sedan hjälpte pappa/morfar mig med att borra upp fina spegeln jag fick i present från mamma för flera år sedan!

Nu börjar det kännas lite trevligare här hemma,men det är mycket fix kvar,innan jag kan känna mig nöjd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: