andtheylivedhappily.blogg.se

Äntligen

Kategori: Personligt

Eh. Nyss var det sol,men så kom det regn. Typiskt. Jag som cyklar också. Är nere i centrum,ska skicka en liten födelsedagspresent till farmor som fyller år den 23:e. Finaste farmor!
Och så ska jag hämta ut mina nya Easytones,hoppas,hoppas att de passar,och att de är snygga!
Är lite inne på att beställa den där rosa sport-bhn också,den är skitsnygg,och på rea. Passa på?

Igår fick jag ett mycket glädjande mejl. Jag ska få jobba på Konsum i sommar! Wihoo! Inte drömjobbet precis,men ett helt OK jobb med bra betalt. Plus att jag slipper gå hemma så speciellt länge! Grattis till mig själv!

Har mensvärk från helvetet idag,och har redan avverkat X antal Ibumetin,hjälper måttligt,kom knappt ur sängen imorse. Tur att det kommer kännas bättre framåt kvällen,för då ska Samuel och jag ha Fredagsmys i soffan med snask och en bra film. <3

Note to self,köpa nya ofodrade gummistövlar till lillkillen nu när våren är på intåg! Ska "försöka" komma ihåg att han vill ha gula stövlar! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: