andtheylivedhappily.blogg.se

Sep. 29, 2012

Kategori:

Det blev inte mycket till bloggande igår.. Inspiration saknades.

Igår fick Samuel stanna hemma från dagis.. Inte för att han blivit sjuk,peppar peppar. Mer för att vara på den säkra sidan..

Jag hade det lugnt på jobbet,sög i mig några Echinagard,och faktiskt så har jag ännu inte känt mig helt sänkt,vilket jag brukar göra vid det här laget..så kanske funkar sugisarna ändå,vill gärna tro det!

Köpte en liten present till Emsy,innan jag gick hem.
Det blev en liten grej från jobbet.

Imorse vaknade jag med världens mensvärk! Perfekt!
Vi skall ju fira Emsy ikväll,men det får gå,måste bara se till att ha några värktabletter med mig in.

Tänkte ta ett tidigare tåg in,så att jag hinner kika på ett par höstskor åt Samuel. Vill så gärna hitta en höstparkas till honom med.. Såg att det finns på H&M,fast,det var lite "fel" färg,inte vad jag tänkt..

Nu har min ena chef kläckt också,i förrgår fick hon sitt 4:e barn,en liten tjej. Hon har tre pojkar sedan innan,så det var ju lite kul att det blev en flicka denna gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: