andtheylivedhappily.blogg.se

Sep. 25, 2012

Kategori:

Mycket att göra idag..har inte "hunnit" med att blogga..
Vi fick inga leveranser idag heller..eller jo,fast bara kassar och papp på rulle typ..inte så spännande precis.
Imorgon eller på torsdag,där emot,borde alla grejer komma!
Skall bli kul att packa upp,och se vad för fina saker vi får hem!
Sedan är det bara att hoppas på att kunderna trillar in!
Idag gick det lite segt,och kallt var det!
Men jag hittade ett element på hjul som jag pluggade in..och så lånade jag en gosig filt.
Kaffet smakade också ovanligt gott,även fast jag glömde ta med mig mjölken imorse!

Imorgon kommer Helena och hämtar mig kl 07.
Vi skall åka och köpa nya blommor till butiken..
De vi har nu,ser så ledsna ut..
Jag gillar ljung,det passar nu på hösten.. Gärna vita eller lila.
Får se vad vi kan hitta!

Hugo får följa med och hämta Samuel på dagis imorgon,när jag slutat.
Samuel verkade tycka att det skulle bli kul när jag berättade det för honom!

Men nu måste jag försöka sova,upp tidigt imorgon..zzzzz..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: