andtheylivedhappily.blogg.se

Nyheter och förebyggande

Kategori:

Nu har vi fått upp allt nytt,fint,på hyllorna! Helt ok va? ;)
Men vi väntar fortfarande på en leverans från Affari,som borde dyka upp när som helst!!

Ville egentligen inte att Samuel skulle gå till dagis idag,med magsjukan som härjar..
Men,peppar peppar,så verkar inte Samuel dålig,och inte heller jag känner mig illamående.
Men rätt vad det är så ringer de väl från dagis och säger att Samuel kräkts..
Hoppas fasen att vi slipper detta!
Speciellt som jag bokat bord+bowlingbana på Marions Gastro Dinner på Lördag,eftersom att vi skall fira en av mina bästa vänner som fyllt år. Kan inte missa detta!

Innan jobbet skyndade jag även till Apoteket,köpte på mig C-vitamin,Lenande halstabletter och Echinagard. För jag tänker inte bli förkyld heller,det har börjar klia lite i näsan,och så hade jag ont i halsen imorse! Fy!

Familjekvällen på dagis ikväll är inställd,två fröknar har insjuknat..

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: